معرفی تجهیرات تصفیه آب صنعتی

این وبلاگ جهت معرفی تجهیزات تصفیه آب صنعتی همچون پمپ ، دوزینگ پمپ ، کربن فعال ، رزین سختی گیر و ... ساخته شده است.

معرفی تجهیرات تصفیه آب صنعتی

این وبلاگ جهت معرفی تجهیزات تصفیه آب صنعتی همچون پمپ ، دوزینگ پمپ ، کربن فعال ، رزین سختی گیر و ... ساخته شده است.

دوزینگ پمپ برای تزریق کلر چیست؟


می دانیم که کلر یکی از مفیدترین مواد ضدعفونی کننده است. این ماده ماندگاری طولانی در آب دارد و برای حذف آلودگی هایی که وارد آب می شوند معمولا در استخرهای عمومی استفاده می شود. دوزینگ پمپ، تزریق کلر وسیله ای مناسب و کاربردی برای تنظیم کلر در آب استخر می باشد. معمولاً pH مناسب برای استخرها بین 7.2 تا 7.4 ارزیابی می شود. وقتی شناگران وارد استخر می شوند، به دلیل اضافه شدن چربی بدنشان به آب، شاهد افزایش PH آب استخر هستیم. در این زمینه، آب تمایل به قلیایی شدن دارد.در صورت باز بودن استخر، شرایط جوی نیز بر PH آب تأثیر می گذارد و باعث افزایش آن می شود.

موضوع مهمی که باید هنگام افزودن کلر به آب مورد توجه قرار گیرد میزان دقیق کلر است. در واقع برای کلرزنی آب استخر باید 1 میلی گرم در لیتر کلر آزاد باقی بماند. حال موضوع این است که در روزهایی که افراد مختلف به استخر مراجعه می کنند، تغییرات زیادی در pH آب استخر ایجاد می شود و از این نظر استفاده از دستگاه پمپ دوز برای تزریق کلر بهترین گزینه محسوب می شود و پیش از آن عملیات درمان نیز به درستی انجام می شود. گرفتن طراحی دوزینگ پمپ تزریق کلر به گونه ای است که می تواند مقدار مشخص و دقیقی از محلول آماده را تزریق کند. نام دیگر دوزینگ پمپ تزریق کلر، مترینگ پمپ است.

دستگاه دوزینگ پمپ تزریق کلر در لیست پمپ های جابجایی مثبت قرار دارد. معمولاً میزان دبی این پمپ ها به دو صورت دستی و اتوماتیک تنظیم می شود. برای عملیات تزریق، فشار خط باید به طور دقیق بررسی شود.نوع هد مورد استفاده برای دوزینگ پمپ تزریق کلر بسیار مهم است و معمولاً باید از هدی استفاده کرد که شرایط تزریق کلر را داشته باشد.

 

 

انواع دوزینگ پمپ برای  تزریق کلر و اسید

معمولا دو نوع دوزینگ پمپ برای تزریق کلر و اسید وجود دارد که عملیات کلرزنی را به دقت انجام می دهد. مورد اول دوزینگ پمپ اتاترون و حالت دوم دوزینگ پمپ Seko می باشد. در دستگاه پمپ تزریق، تزریق کلر معمولا باید از پودر کلر به صورت هیپوکلریت کلسیم که نام دیگر آن پرکلرین است استفاده شود. این ماده معمولا موجود است و از نظر خرید مشکلی ندارد و خبر خوب این است که قیمت نسبتا مناسبی دارد. پودر کلر ابتدا باید در آب حل شود و سپس محلول به دست آمده برای تزریق کلر توسط دوزینگ پمپ استفاده شود.


فروش دوزینگ پمپ تزریق کلر

از آنجایی که دستگاه دوز پمپ تقاضای زیادی برای تزریق کلر دارد، طرح فروش این محصول با قیمت مناسب، کیفیت عالی و حذف واسطه ارائه شده است. معمولاً انواع مختلفی از پمپ های دوز برای تزریق کلر وجود دارد. اگر بخواهیم این دستگاه را از نظر مواد پمپ شونده تقسیم بندی کنیم دو مدل پودری و مایع است که برای تزریق کلر استفاده می شود.


معرفی شرکت دوزینگ پمپ اتاترون

روند رشد مداوم کسب و کار Etatron D.S. در چند دهه گذشته، شرکت پمپ تزریق اتاترون خود را به عنوان یک تولید کننده کلیدی پمپ های اندازه گیری برقی، کنترل کننده ها و لوازم جانبی آنها در سراسر جهان تثبیت کرده است. در حال حاضر اتاترون در صنایع مرتبط با تزریق و دوز شیمیایی به جایگاه برتری دست یافته است و علاوه بر ایتالیا که مقر این شرکت در 76 کشور جهان از جمله سنگاپور، آمریکا، فرانسه و... اسپانیا، دفاتر خود را در برزیل، روسیه، اوکراین، رومانی، انگلستان، مصر و پاکستان راه اندازی کرده و دارای نمایندگی و نمایندگی توزیع است.

اتاترون تعداد قابل توجهی از افراد را در ایتالیا استخدام می کند و با کمک آنها از شبکه توزیع و نمایندگان خود در سراسر جهان پشتیبانی می کند. این افراد با هدف تولید پمپ های تزریق مواد شیمیایی و تجهیزات مربوطه به فعالیت های فنی-مهندسی و تجاری گسترده ای می پردازند. کیفیت محصول و خدمات مشتری از اهداف و سیاست های کلیدی شرکت دوزینگ پمپ اتاترون است. تمامی فعالیت های مرتبط با تولید با دفتر مرکزی شرکت واقع در جنوب رم، ایتالیا هماهنگ شده است.

اتاترون به اصول کلیدی نوآوری مستمر، تمرکز بر مشتری و سلامت محیط متعهد است. شرکت اتاترون به طور کامل به مسئولیت های اجتماعی خود پایبند بوده و از منابع خود برای بهبود کیفیت زندگی کارکنان و کل جامعه استفاده می کند و معتقد است که این مسئولیت باعث حفظ ثبات و ثبات این شرکت، مراقبت از سلامت کارکنان و همچنین حفظ سلامت کارکنان خواهد شد. حفظ محیط زیست زندگی کمک می کند.

شرکت اتاترون در تولید پمپ های اندازه گیری و تزریق مواد شیمیایی، کنترلرها و سیستم های دوز مواد شیمیایی تخصص ویژه ای دارد. اگر به دنبال راه حل هایی در زمینه دوز اتوماتیک مواد شیمیایی، دیافراگم های توزیع کننده مواد شیمیایی و پمپ های پریستالتیک هستید، این شرکت راه حل های مناسبی خواهد داشت.

به طور کلی فروش دوزینگ پمپ تزریق کلر در نوع پودری تقاضای بیشتری نسبت به مایع دارد. از این پمپ ها برای انتقال مواد جامد با ویسکوزیته نسبتاً بالا استفاده می شود و آمار نشان داده است که حداکثر استفاده از آنها مربوط به صنعت پلاستیک است.


محصولات شرکت دوزینگ پمپ اتاترون

طیف گسترده ای از محصولات اتاترون شامل پمپ ها، کنترلرها، مخازن ذخیره مواد شیمیایی، همزن ها و لوازم جانبی توسط مهندسان دوز شیمیایی که دارای تخصص لازم هستند، تولید و پشتیبانی می شوند. می تواند راه حل های مناسبی را برای مشتریان ارائه دهد. این شرکت به طور کلی محصولات خود را در 13 دسته کلی عرضه کرده است که عبارتند از:

پمپ برقی اندازه گیری (دوزینگ پمپ برقی)

موتور پمپ محرک (موتوری)

پمپ شامل

کنترل کننده pH

سیستم های کنترل و تنظیم

مخازن نگهداری مواد شیمیایی

مخلوط کن

متر آب

فشارسنج الکترومغناطیسی

الکترود PH متر (شیشه ای و پلاستیکی)

نگهدارنده الکترود

پروب ها

فیلتر آب


دوزینگ پمپ ایرانی

دوزینگ پمپ ها شامل تولید داخلی و خارجی می باشد. از دوزینگ پمپ های ایرانی می توان به شرکت آیریک اشاره کرد.  تمام محصولات این شرکت دارای کاربرد و کارایی بسیار بالا می باشد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد